Reguli pentru oaspetii hotelului
➢ Oaspetii trebuie sa isi dezinfecteze mainile la intrarea in hotel, inainte de check-in.
➢ Oaspetii se vor supune regulii de masurare a temperaturii la receptia hotelului.
➢ Purtarea mastii de protectie in spatiile publice inchise din hotel este obligatorie.
➢ Oaspetii sunt rugati sa pastreze distantarea sociala atat intre ei, conform reglematarilor in vigoare, cat si fata de membrii echipei Wolkendorf.
➢ Procedura de check-in, respectiv completarea si semnarea documentelor se efectueaza folosind pixul personal sau pixurile dezinfectate ale hotelului, pastrand o distanta de min. 2m fata de receptioner. De asemenea, prin furnizarea adresei de email, se poate efectua check-in online, fara a mai fi necesara completarea fisei de cazare la receptie. Daca se alege check-in online, oaspetele va ridica cheia de la receptie si va efectua plata la receptie.
➢ Pentru rezervarile in avans se recomanda plata serviciilor online sau prin virament bancar. Pentru achitarea serviciilor la receptie oaspetii sunt sfatuiti sa plateasca cu cardul.
➢ In cazul in care un oaspete nu se simte bine, aceste este rugat sa ramana in camera si sa anunte receptia.
➢ In situatia unei defectiuni tehnice aparute in camera se recomanda parasirea acesteia dupa anuntarea receptiei, pentru a evita contactul cu angajatul tirmis sa remedieze deficienta. Angajatul va purta echipamentul adecvat.
Reguli pentru angajati
I. In spatiile publice:
➢ Echipa din receptie este dotata cu echipament de protectie care cuprinde: manusi, masca, dezinfectant, pungi pentru deseuri.
➢ Curatarea si dezinfectarea zonelor publice se face de catre personalul specializat instruit conform reglementarilor in vigoare.
➢ Echipa Wolkendorf Hotel & Spa acorda o atentie deosebita igienizarii tuturor punctelor de contact publice, conform planului FIHR (Federatia Industriei Hoteliere din Romania) si Jhonson Diversey.
➢ A fost crescuta frecventa de interventie in zonele publice la maxim 3 ore folosind solutii dezinfectante si antibacteriene autorizate.
➢ In spatiile toaletelor publice se vor mentine aceleasi masuri ca si in celelalte spatii publice.
➢ Toate spatiile se aerisesc ori de cate ori este nevoie. Filtrele de la sistemele de ventilatie si climatizare, se igienizeaza si se curata in permanenta, monitorizandu-se aportul de aer proaspat.
II. In camere:
➢ A fost actualizata procedura de curatenie in camere.
➢ A fost actualizat check-list-ul de curatenie in conformitate cu programul FIHR si Jhonson Diversey.
➢ Angajatii vor purta uniforma completa si echipamentul de protectie (masca, manusi) pe toata durata operatiunilor de curatenie.
➢ Se elimina toate materialele informative si publicitare din camere (guest directory, notes, pix, pliante, liste preturi), acestea putand fi solicitate la receptie, pe site-ul hotelului sau telefonic (fix in camera sau mobil).
➢ Procedura de strangere a lenjeriei si a prosoapelor a fost imbunatatita astfel incat sa se evite scuturarea acestora. Lenjeria si prosoapele din fiecare camera se depoziteaza in saci separati. Sacii se desfac doar in spalatorie, in momentul introducerii in masina de spalat.
➢ Efectuam dezinfectarea lenjeriei, prosoapelor si halatelor din camere/spa prin spalare si uscare la temperaturi ridicate, apoi calcare. Folosim detergenti si dezinfectanti profesionali.
➢ Lavetele si carpele de curatenie se schimba dupa fiecare camera curatata. La sfarsitul zilei se pun intr-o solutie cu clor, apoi se spala si se usuca in uscator la 70°C.
➢ Caruciorul cameristei si toate ustensilele folosite vor fi dezinfectate la sfarsitul programului de lucru si vor fi inchise in oficiu.
➢ In procesul de dezinfectare a camerei acordam o atentie deosebita tuturor punctelor de contact.
➢ Baile sunt curatate si dezinfectate cu produse profesionale dedicate.
➢ Toate dotarile nefolosite de oaspete pe perioada sejurului (cosmetice individuale, papuci, halat) se vor colecta la check-out.
➢ Lenjeria si prosoapele murdare se predau catre firma specializata/spalatorie in saci separati, sortati de catre cameriste in procesul de curatenie in camere.
III. In restaurant si bucatarie:
➢ Am actualizat planul HACCP conform reglementarilor in vigoare.
➢ Am schimbat procedurile de servire in aer liber (terasa sau picnic) pentru a respecta reglementarile in igiena si securitate.
➢ Am limitat numarul de angajati care intra in contact cu preparatele servite oaspetilor.
➢ Am actualizat procedurile de receptie a marfii, astfel: furnizorii si angajatii care se ocupa cu livrarile/receptia marfurilor poarta echipament de protectie.
➢ Toate produsele noastre sunt achizitionate de la furnizori acreditati care prezinta certificate de conformitate.
➢ Am crescut frecventa spalarii si dezinfectarii mainilor in toate procesele de lucru: procesare, prelucrare si comercializare a alimentelor.
➢ Am intocmit masuri de prevenire Covid-19 si am instruit personalul responsabil cu prepararea si servirea produselor alimentare conform reglementarilor in vigoare.
➢ Asiguram curatarea si dezinfectarea zilnica a echipamentului de lucru la temperaturi de 60-90°C.
Reguli generale
➢ Accesul in hotel pentru angajati se face prin zonele destinate acestui scop, indeplinind procedura de control pentru aceasta perioada: masurarea temperaturii, dezinfectarea mainilor si incaltamintei de exterior.
➢ Am actualizat echipamentul de lucru penru echipa noastra, angajatii primind uniforma standard: manusi, masca de protectie si viziera (dupa caz).
➢ Asiguram tuturor angajatilor dezinfectant pentru maini.
➢ Am crescut frecventa spalarii pe maini si dezinfectarii spatiilor si ustensilelor in timpul proceselor de lucru (atat in bucatarie, servire, curatenie si receptie).
➢ Acordam atentie dezinfectarii punctelor de contact destinate angajatilor, inclusiv vestiare.
➢ Am eficientizat fluxurile interne pentru a limita deplasarile in incinta si a minimaliza contactele cu colegii, pastrand distantarea sociala.
➢ Curatarea si dezinfectarea zilnica a echipamentelor de lucru la temperaturi de 60-90°C, in functie de material.
➢ Echipamentele de protectie folosite se arunca respectand regulile de colectare in recipiente speciale, apoi in tomberoanele speciale sau saci de unica folosinta, dupa caz.
➢ Pentru evenimente, numarul de persoane se va limita la jumatate din capacitatea salii, iar distanta intre persoane o sa fie de 1,5 m. Coffee break-urile se vor servi individual sau in sala, in functie de dimensiunea salii rezervate.